Je známo, že má internet skutečně ohromné množství uživatelů, a z toho by si tedy mohl kdekdo lehce odvodit, že nabízí-li tu někdo něco, třeba nějaké zboží nebo služby, bez problémů uspěje, protože mezi tolika lidmi určitě nějakého zájemce o to nabízené najde. Jenže odpovídá realita takovým představám? Musíme si bohužel přiznat, že velice často nikoliv. Skutečnost, že je na internetu uživatelů opravdu víc než dost, ještě vůbec neznamená, že se jejich cesty zkříží s těmi, kteří se jim tu pokoušejí něco nabídnout. A tak je velice často realitou, že ani ti, kdo nabízejí to skutečně nejlepší a nejvýhodnější, neuspějí. Nemají takové výsledky, jaké by si přáli nebo přímo potřebovali mít.
A co z toho vyplývá pro ty, kdo na internetu neslaví se svými nabídkami žádoucí úspěchy? Ti se prostě musí postarat o to, aby se tato situace změnila k lepšímu. A jak na to? Nejlépe tak, že se využijí služby, jež podobným lidem nabízí SEO expert. Když se totiž některý doposud neúspěšný web optimalizuje pro internetové vyhledávače, dá se tím hravě dosáhnout i skutečně významného zvýšení návštěvnosti, kterou tento má. A to zdánlivě prostě – tím, že se z takového webu odstraní to, co není v souladu s požadavky, které na weby kladou internetové vyhledávače, respektive že se sem doplní to, co vyhledávače na konkrétním webu postrádají.
Čím je totiž web dokonalejší z pohledu požadavků, jež mají internetové vyhledávače, tím se v těchto objeví na lepší pozici, kde má větší naději na to, že bude hledající veřejností otevřen, prohlédnut a třeba i využit.
A tak se u mnoha webů vyplatí SEO konzultace a této následující změny k lepšímu. Protože internetové vyhledávače dnes rozhodují o tom, který web bude, jak navštěvován, a je tedy záhodno jim takovou internetovou prezentaci přizpůsobit. Což je ta nejvýhodnější cesta, jak dosáhnout toho, co se od webů na internetu očekává.